Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Wyniki konkursu na imię bohatera kampanii reklamowej PKN ORLEN

28-03-2018  

​Wyniki konkursu na imię bohatera kampanii reklamowej PKN ORLEN


PKN ORLEN wraz z Fundacją ORLEN DAR-SERCA zaprosił wychowanków Rodzinnych Domów Dziecka do udziału w konkursie na imię bohatera  kampanii reklamowej pod hasłem Kierunek ORLEN. W odpowiedzi na nasze zaproszenie konkursowe otrzymaliśmy ponad 600 propozycji imion przygotowanych przez podopiecznych Rodzinnych Domów Dziecka. Spośród nich Kapituła Konkursowa wytypowała 7 propozycji do II etapu konkursu. W II etapie konkursu wyboru propozycji dokonali pracownicy PKN ORLEN  głosując na najlepsze ich zdaniem imię  w wewnętrznym serwisie internetowym.

Najwyższą liczbę głosów otrzymało imię NITRUŚ zaproponowane przez Dawida Sosnowskiego z Rodzinnego Domu Dziecka w Radlinie. 

Serdecznie gratulujemy !  

Nagrody otrzymują również uczestnicy, których propozycje zakwalifikowały się do II etapu konkursu:

Irmina Błoch z Sulejowa za propozycje imienia Ufek
Weronika Brzykcy z Nakła nad Notecią za propozycję imienia Kosmek
Piotr Klonek z Gdańska za propozycje imienia Kosmo
Julita Wieczorek z Mściska za propozycję imienia Miluś
Agata Wierzbicka z Środy Śląskiej za propozycję imienia Czułek
Angelika Wierzbicka z Środy Śląskiej za propozycję imienia Grufi

Laureatom konkursu serdecznie gratulujemy!
​​
PKN ORLEN SA 
Organizator konkursu
​​

« powrót