Wyniki konkursu na imię bohatera kampanii reklamowej PKN ORLEN
PKN ORLEN wraz z Fundacją ORLEN DAR-SERCA zaprosił wychowanków Rodzinnych Domów Dziecka do udziału w konkursie na imię bohatera kampanii reklamowej pod hasłem Kierunek ORLEN. W odpowiedzi na nasze zaproszenie konkursowe otrzymaliśmy ponad 600 propozycji imion przygotowanych przez podopiecznych Rodzinnych Domów Dziecka. Spośród nich Kapituła Konkursowa wytypowała 7 propozycji do II etapu konkursu. W II etapie konkursu wyboru propozycji dokonali pracownicy PKN ORLEN głosując na najlepsze ich zdaniem imię w wewnętrznym serwisie internetowym.
Najwyższą liczbę głosów otrzymało imię NITRUŚ zaproponowane przez Dawida Sosnowskiego z Rodzinnego Domu Dziecka w Radlinie.
Serdecznie gratulujemy !
Nagrody otrzymują również uczestnicy, których propozycje zakwalifikowały się do II etapu konkursu:
• Irmina Błoch z Sulejowa za propozycje imienia Ufek
• Weronika Brzykcy z Nakła nad Notecią za propozycję imienia Kosmek
• Piotr Klonek z Gdańska za propozycje imienia Kosmo
• Julita Wieczorek z Mściska za propozycję imienia Miluś
• Agata Wierzbicka z Środy Śląskiej za propozycję imienia Czułek
• Angelika Wierzbicka z Środy Śląskiej za propozycję imienia Grufi
Laureatom konkursu serdecznie gratulujemy!
PKN ORLEN SA
Organizator konkursu