Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
ORLEN dla Strażaków

Program „ORLEN dla Strażaków”


Program „ORLEN dla Strażaków” skierowany jest do Zawodowych i Ochotniczych jednostek Straży Pożarnej. Celem programu jest dofinansowanie zakupu sprzętu niezbędnego do walki z pożarami, klęskami żywiołowymi i innymi miejscowymi zagrożeniami na terenie działania Wnioskodawców. Wniosek o darowiznę można złożyć do 4 maja 2019 r., czyli dnia, w którym świętuje się Międzynarodowy Dzień Strażaka.

 Darowiznę otrzymaną w ramach Programy można wykorzystać wyłącznie na zakup:

·        sprzętu przeciwpożarowego;

·        sprzętu ratownictwa wodnego i przeciwpowodziowego;

·        sprzętu ratownictwa drogowego i technicznego;

·        sprzętu ratownictwa medycznego;

·        sprzętu ratownictwa chemicznego;

·        sprzętu ratownictwa ekologicznego;

·        sprzętu ratownictwa wysokościowego;

·         sprzętu łączności;

·        wyposażenia osobistego strażaków.


JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK?

1. Wniosek można złożyć wyłącznie przez formularz online.​

2. Aby złożyć wniosek należy założyć konto jednostki w GENERATORZE WNIOSKÓW, podając swój NIP: https://grantydarserca.orlen.pl


4. Po stworzeniu konta jednostki, należy zalogować się do systemu i złożyć wniosek.

5. W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem: fundacja@orlen.pl lub telefonicznie:

poniedziałek, wtorek w godz. 10.00 – 14.00 pod numerem 665 560 241
​środa, piątek w godz. 10.00 – 14.00 pod numerem 665 560 237 

Jeśli masz wątpliwości, jak złożyć wniosek, zanim zadzwonisz, zachęcamy do przeczytania odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania




​​
​​​